środa, 3 czerwca 2020

Marco Borsato - Dromen zijn bedrog - tłumaczenie piosenki

Marco Borsato - Dromen zijn bedrog

Steeds als ik je zie lopen
Ciąglę, gdy widzę jak idziesz
dan gaat de hemel een klein beetje open.
Wtedy niebo się troszkę otwiera

Sterren, je laat ze verbleken
Gwiazdy, Ty sprawiasz, że bledną

met je ogen die altijd stralen.
Swoimi oczami, które zawsze świecą
Jij kan de zon laten schijnen
Potrafisz sprawić, że słońce świecii

want je loopt langs en de wolken verdwijnen
Bo gdy idziesz, znikają chmury

en als je lacht, lacht heel de wereld mee.
A gdy się śmiejesz, cały świat się śmieje razem
De meeste dromen zijn bedrog
Większość snów to oszustwo

maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog.
Ale kiedy budzę się obok Ciebie, wciąż śnię

Ik voel je adem en zie je gezicht
Czuję Twój oddech i widzę Twoją twarz

je bent een droom die naast me ligt.
Jesteś snem, który leży koło mnie

Je kijkt me aan en rekt je uit
Patrzysz na mnie i się rozciągasz

een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Jeden raz w tak długim czasie sny się spełniają!
Jij moet me een ding beloven
Musisz obiecać mi jedną rzecz

laat me nog lang in mijn dromen geloven.
Pozwól mi jeszcze długo wierzyć w moje sny
Zelfs als je even niet hier bent
Nawet jeśli Cię tu nie ma'

blijf in mijn slaap dan bij me.
Bądź przy mnie kiedy śpię
En als de zon weer gaat schijnen
A jak słońce znów zacznie świecić

laat dan dat beeld wat ik heb niet verdwijnen.
Pozwól, aby ten obraz nie zniknął

Als je zou gaan neem je mijn dromen mee.
Jeśli miałabyś wyjść, weź moje sny ze sobą


De meeste dromen zijn bedrog....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Tłumaczenie jakiej piosenki chciał(a)byś zobaczyć na stronie? Poinformuj nas w komentarzu, a spełnimy Twoje życzenie :)