piątek, 16 listopada 2018

Kraantje Pappie - Ik heb je nodig Tłumaczenie



Tłumaczenie

Oh, ik leef niet alleen vandaag en - Och, nie żyję od dzisiaj i


Oh, please begrijp m’n vraag -
Och, proszę zrozum moje pytanie



Ik heb je nodig - Potrzebuję Cię

iets nodig hebben - potrzebować


Niet alleen vandaag, mijn hele leven nodig - Nie tylko dzisiaj, moje całe życie potrzebuję



Mag ik je stem nog even horen? - Mogę jeszcze tylko usłyszeć Twój głos?



Ik heb je nodig - Potrzebuję Cię



Niet alleen vandaag, mijn hele leven nodig - Nie tylko dzisiaj, moje całe życie potrzebuję


Mag ik je stem nog even horen? - Mogę jeszcze tylko usłyszeć Twój głos?


Je bent het niet gewend van mij - Nie jesteś do tego przyzwyczajona z mojej strony


Zeker als je ziet hoe lang we samen zijn
- Na pewno, gdy widzisz jak długo jesteśmy razem



Maar hoe langer dat we samen zijn - Ale im dłużej jesteśmy razem



Ben ik banger dat ik raak je kwijt - Bardziej się boję, że Cię stracę


kwijtraken - tracić


Da’s gebaseerd op niks, nee - To nie bazuje na niczym, nie



Daarom kan ik hier niks mee - Dlatego nie mogę nic z tym zrobić



Soms raak ik gestrest, of in paniek - Czasami wpadam w stres lub panikę


Slaap ik slecht, alsof ik je mis
- Śpię źle, jakbym tęsknił za Tobą



Bae, damn - Cholera



Hoe kan dit dat ‘k hier last van heb? - Jak to możliwe, że mi to przeszkadza


last hebben van iets - coś (komuś) przeszkadza, dokucza
Ik heb er last van mijn rug - Dokucza mi (ból) pleców


Kan het dat ik dat bedenk? - Czy to możliwe, że to sobie wymyślam?


Hoe kan het dat ik nog een dag van huis ben - Jak to możliwe, że gdy jestem dzień poza domem



En veel liever terug naar jou wil? - I dużo bardziej chcę wrócić do Ciebie?



Met een houding zo van fuck the rest - Z myślą typu: pieprzyć wszystko inne

...




Vroeger zou ik never eerlijk zijn - Wcześniej nie byłem szczery



Over gevoelens die me hebben in een vice grip - O uczuciach, które mnie trzymają w więzach



Maar niemand heeft zo diep gezeten in mijn hart - Ale nikt nie znajdował się tak głęboko w moim sercu



En dat betekent voor me zoals jij zit, ja ja - I znaczył tyle dla mnie, co Ty, tak, tak



Ik weet ik ben een beetje soft, oké - Wiem, że jestem trochę miękki,



Ik weet dat ik een beetje bof, oké - Wiem, że jestem trochę szczęściarzem, ok



Want jij zou voor me liegen bij de cops, oké - Bo kłamałabyś dla mnie przed glinami, ok



Of op tv, ja ja ja - Lub w telewizji, tak, tak, tak



Dus ik ga effe hangen moet weer aan het werk - Więc idę się powałęsać, muszę wracać do pracy



Geef haar tienmaal kussen zo in Anderlecht -
Daję jej dziesiątki pocałunków w Anderlecht



Maak de mensen gek - Sprawia, że ludzie szaleją



En wanneer je thuiskomt - I kiedy wrócisz do domu



Weet dan dat ik lig te wachten in een warm bed - Wiesz, że będę czekał, leżąc w ciepłym łóżku

...

Ik weet het jij bent into me door de man die je ziet - Wiem, że szalejesz za mną



Ja zo into me door mijn intelligence - Szalejesz za mną przez moją inteligencję



Ze vallen op die schoo schoo - Podobam im się



Ik wil bijna vluchten (Niet zo) - Chcę prawie uciec



Ik ben nu niet nuchter - Nie myślę teraz trzeźwo



Al ben ik niet meer rustig - Nie jestem już spokojna



Jij hebt dingen die ik nog niet kende - Masz to, czego wcześniej nie znałam



In real life ben jij net als op de lens (Pik je die) - W prawdziwym życiu jesteś jak w obiektywie



Situatie messy door de Henny - W ciężkiej sytuacji



Je hoeft alleen te bellen op mijn tellie - Musisz tylko zadzwonić na mój numer



En ik kom je redden, net een redding - I przyjdę Cię uratować, jak na ratunek



Ik weet dat je het nodig hebt - Wiem, że tego potrzebujesz

...

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nawet w internecie można znaleźć różne pomoce do nauki języka holenderskiego. Osobiście bardzo często korzystam z kursów https://www.jezykiobce.pl/22-niderlandzki gdzie mogę śmiało stwierdzić, że język niderlandzki nie jest wcale taki straszny.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Tłumaczenie jakiej piosenki chciał(a)byś zobaczyć na stronie? Poinformuj nas w komentarzu, a spełnimy Twoje życzenie :)