poniedziałek, 5 listopada 2018

Zanger Rinus - Met Romana op de scooter - Tłumaczenie







Tłumaczenie i opracowanie piosenki



Toeter toeter toeter toeter - Tutu, tutu, tutu, tutu


Met Romana op de scooter - Z Romaną na skuterze



Ije ije ije ije


Ik wil een stukje met haar rije* - Chcę się kawałeczek z nią przejechać

*rije - skrót od "rijden" w mowie potocznej - jechać
een stukje - kawałeczek
een stuk - kawałek


Ukke ukke ukke ukke


Dat zal me wel niet lukke* - To mi się pewnie nie uda


*prawidłowa forma "lukken" - udawać się, powodzić
Het lukt me niet - to mi się nie udaje
Het lukt me - udaje mi się

Maar dat geeft niet want ik wacht op haar - Ale to nic, bo czekam na nią


Dat geeft niet - nie ważne, nie ma sprawy
wachten op iemand - czekać na kogoś


Alleen dan krijg ik het voor elkaar - Tylko wtedy załatwię wszystkie sprawy


dingen voor elkaar krijgen - załatwić wszystkie sprawy, rozwiązać wszystko
...


Als ik Romana weer hoor zingen - Jak znów usłyszę, jak Romana śpiewa

horen - słyszeć
als - jak, gdy


Sta ik lekker weer mee te swingen - Będę znów wesoło swing'ował


Kijk maar steeds naar mij - Patrz ciągle na mnie


kijken - patrzeć
kijk maar - patrz (proszę)


Ik heb m'n eigen move - Mam swój własny "move" (ang. ruch)

eigen - własny


Ja voor dat leuke talentje - Tak, dla tego talenciku (pieszczotliwa forma od "talent")


Ben ik echt het juist ventje - Jestem naprawdę odpowiednim facetem


de vent - facet, mężczyzn, gość
juist - odpowiedni

Oh Romana wat stel jij mij op de proef - Oh Romano, wystawiasz mnie na próbę

op de proef stellen - wyraż. "wystawiać kogoś na próbę"
...


Drink ik weer eens een paar flesjes - Piję znów kilka butelek


Zie ik al die zangeresjes - Widzę te wszystkie piosenkareczki

de zangeres - piosenkarka


En dan weet ik niet wie ik kiezen moet - I wtedy nie wiem kogo wybrać

kiezen - wybierać
kiezen moeten - musieć wybierać


Met Marloes onder de douche - Z Marloes pod prysznicem


Met Gabry in de jacuzzi - Z Gabry w jacuzzi


Maar iets met Romana lijkt me ook wel goed - Ale coś z Romaną też wydaje mi się całkiem dobre!


het lijkt me goed - wydaje mi się dobre
het lijkt me makkelijk - wydaje mi się łatwe

...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Tłumaczenie jakiej piosenki chciał(a)byś zobaczyć na stronie? Poinformuj nas w komentarzu, a spełnimy Twoje życzenie :)