wtorek, 13 listopada 2018

Frenna & Lil Kleine - Verleden tijd - tłumaczenie

Link do teledysku

!!Top 5 listy przebojów!!

Tłumaczenie i opracowanie
Verleden tijd - Czas przeszły


Je kent mijn stem niet - Nie znasz mojego głosu


Wie ik ben is wie je nu ziet - Kim jestem to ten kogo teraz widzisz


Wil je dansen met illusies - Chcesz tańczyć z iluzjami


Ben niet de oude - Nie jestem taki jak dawniej (dosł. "nie jestem tym starym")



Ben je verder dan het heden? - Jesteś dalej niż teraźniejszość?

het heden - teraźniejszość


Wil je terug naar het verleden, zegt je dat iets? Chcesz wrócić do przeszłości, coś Ci to mówi?
Ey ey ey ey

Het is al lang verleden tijd (ey, eey) - To już długo czas przeszły


Dat ik nog werkte met m'n hart - Kiedy jeszcze pracowałem ze swoim sercem


Dat je heel de wereld voor mij was - Kiedy byłaś dla mnie całym światem


Het zit nog veelste diep in mij (ey, eey) - To jest jeszcze głęboko we mnie


Ik liet je spelen met m'n hart - Pozwoliłem Ci bawić się moim sercem

laten - pozwalać


En nu gebruik ik 'm nooit meer - I teraz już nigdy więcej go nie używam

gebruiken - używać


Nooit meer, nooit meer - nigdy więcej, nigdy więcej


De straten lijken te huilen - Ulice wydają się płakać

lijken - wydawać się


M'n bitches maken geluiden - Moje dziwki wydają dźwięki

het geluid - dźwięk


Ik doe de deur dicht - Zamykam drzwi


Ik zag jou als mijn wifey - Widziałem w Tobie swoją żonę


Maar jij deed niet als m'n wifey
- Ale nie zachowywałaś się jak moja żona

doen als - zachowywać się jak


Ik begrijp niet - Nie rozumiem

...

Lieve schat pak je rust en laat me effe zitten naast je - Kochany skarbie, odpocznij i pozwól mi usiąść koło Ciebie

rust pakken - odpoczywać
"effe" - w mowie potocznej "na chwilkę" lub jako zmiękczenie trybu rozkazującego. Prawidłowa forma - even


Een goed gesprek, wacht laat me effe drinken halen - Dobra rozmowa, czekaj, pozwól mi przynieść napoje


Al die goede dagen lijken alsof ze gister waren - Te wszystkie dobre dni wydają się być wczoraj


Zomer- en winterdagen, ik mis die dagen
- Letnie i zimowe dni, tęsknie za tymi dniami


Echt, het is niet alles wat het lijkt - Naprawdę, wszystko nie jest takie jak się wydaje


Mijn emoties zet ik om in agressiviteit - Moje emocje zamieniam w agresję

omzetten - zamieniać/obracać


En nu wil ik dat je blijft, blijft - I teraz chcę, żebyś została, została

...


Ey ey ey, kan niet meer in een relatie - Nie mogę być dłużej w związki


We houden van maar dat gaat niet - Kochamy to, ale to nie wychodzi


Ik heb de trauma
- Mam traumę


Ey, ey, ey, ik hecht niet meer ik wil spatie
- Już się nie przywiązuję, chcę przestrzeni


Schat beter noem je m'n naam niet
- Skarbie lepiej nie wymawiaj mojego imienia


Toch wil ik je graag zien - Jednak chciałbym Cię zobaczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Tłumaczenie jakiej piosenki chciał(a)byś zobaczyć na stronie? Poinformuj nas w komentarzu, a spełnimy Twoje życzenie :)